حضور حداکثری، اقتدار ملی/ طی سخنانی مطرح شد؛

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین: مردم ایران با حضور حداکثری در انتخابات از جمهوریت و اسلامیت نظام دفاع خواهند کرد 

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» گفت: مردم ایران به مانند انتخابات گذشته در انتخابات ۱۱ اسفند مجلس شورای اسلامی حضور حداکثری خواهند داشت و با مشارکت خود از جمهوریت و اسلامیت نظام دفاع خواهند کرود.
کد خبر: ۶۵۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ - 21February 2024

مردم ایران با حضور حداکثری در انتخابات از جمهوریت و اسلامیت نظام دفاع خواهند کرد 

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، با اشاره به اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی اظهار داشت: انتخابات در نظام اسلامی تجلی اراده و مظهر قدرت مردم است، آن چیزی که سابقا این چنین تصور می‌شد که فقط در نظام‌های غربی امکانپذیر است. 

وی با اشاره به نقش حضرت امام در شکل گیری جمهوری اسلامی افزود: حضرت امام (ره) به صورت هوشمندانه با تلفیق جمهوریت و اسلامیت نظامی را طرح ریزی کردند که نه تنها در جهان اسلام بلکه در دیگر ادیان و ملل نیز سابقه نداشته است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین ادامه داد: بر این اساس در چارچوب نظام و جامعه اسلامی مردم امکان حکمرانی و اعمال قدرت را یافتند و توانستند در سرنوشت خود تاثیر و نقش مستقیم داشته باشند. 

سرهنگ امیری مقدم عنوان کرد: مردم ایران سال‌ها در چنبره استبداد و دیکتاتوری بودند با مشارکت بالای خود در انتخابات مختلف از سال ۵۸ تا به امروز همواره مهر تاییدی بر جمهوریت و اسلامیت نظام زدند.  

وی خاطر نشان کرد: در انتخابات ۱۱ اسفندماه نیز به مانند گذشته مردم با حضور حداکثری خود همچنان که مجلس قوی و در تراز انقلاب اسلامی را برپا خواهند داشت از آرمان‌های مردم سالارانه جمهوری اسلامی حمایت خواهند کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار